Известие

Collapse
No announcement yet.

Температура на антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Температура на антифриза

    Днес засякох температурата при която ми работеше колата. Извънградско беше между 50 и първата чертичка, която се намира между 50 и 90. В града беше на тази чертичка и още малко но до 90 не стигна.
    Прочетох много из форума за термостатите и се нагледах на различни мнения, смяна на термостати и т.н. Затова питам и аз дали е нормално при мен тази температура. Извънградско пътувах 20 км със скорост между 100-130.
    И още нещо, някои беше писал, че пробвал термостата така - запалваш колата, работи 2-3 минути и ако маркучите към радиатора са студени значи всичко е ОК. В началото преди да тръгна го пробвах и аз това, работи около 7-8 минути на място, вдигна 50 градуса, пипах маркучите бяха студени. Така че си мисля че термостата си работи.
    Всеки които желае да си напише мнението.
    Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
    Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
    Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

  • #2
    цък тука и черпи търтея квото пие
    Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
    AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

    Comment


    • #3
      Re: Температура на антифриза

      Първоначално публикувано от nickalas
      Днес засякох температурата при която ми работеше колата. Извънградско беше между 50 и първата чертичка, която се намира между 50 и 90. В града беше на тази чертичка и още малко но до 90 не стигна.
      Прочетох много из форума за термостатите и се нагледах на различни мнения, смяна на термостати и т.н. Затова питам и аз дали е нормално при мен тази температура. Извънградско пътувах 20 км със скорост между 100-130.
      И още нещо, някои беше писал, че пробвал термостата така - запалваш колата, работи 2-3 минути и ако маркучите към радиатора са студени значи всичко е ОК. В началото преди да тръгна го пробвах и аз това, работи около 7-8 минути на място, вдигна 50 градуса, пипах маркучите бяха студени. Така че си мисля че термостата си работи.
      Всеки които желае да си напише мнението.
      Той работи ама отваря рано на дълъг път трябва да се разхожда стрелката малко преди 90 град и малко след 70 ако стой на втората чертичка извън града може и да е тръгнал да си отива термостата , НО може и датчика на термостата да не отчита вярно, ако си мераклич има тука инфо вземаш един мултицет сваляш датчика и го мериш на топло и студено иначе датчика струва около 20 лв а термостата 65-70 лв
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Показания около 70-75 градуса в града и твърдо 70 на извънградско, вече се виждах в магазин за да сменям термостата, но ..... проверка и докато на таблото си пише твърдо 70, компютъра за диагностика показваше 81-83 градуса ))

        Не вярвайта сляпо на показанията на таблото.
        ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

        Comment


        • #5
          ми то датчик се сменя заедно с термостата
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Tinoto
            Показания около 70-75 градуса в града и твърдо 70 на извънградско, вече се виждах в магазин за да сменям термостата, но ..... проверка и докато на таблото си пише твърдо 70, компютъра за диагностика показваше 81-83 градуса ))

            Не вярвайта сляпо на показанията на таблото.
            ...прав е Tinoto, и Novachev...и при мен е така...
            156-2.4-JTD-99;
            156-2.4-JTD-SW-01;

            Comment


            • #7
              а що вярвате на компира за деагностика?
              я се замислете той от де ги зима тия данни?
              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

              Comment


              • #8
                Най-сигурно една термосонда в казанчето с антифриза. Пък после гледай разлики в показанията.

                Лично мое мнение :
                тия нашите колици не са направени за студове.
                На 8-9 градуса външна температура при мен всичко си работи перфектно. Но падне ли под 0-та нема загряване тая кола. Градско 70 градуса (в Русе движението не е много натоварено) , извънградско за да държи 90 гр. трябва да не я пускам под 150 км/ч, а моя термус го сменях преди 2 месеца. Вече с 10-на собстввеници на 156-ци говоря и все моята история чувам.

                П.П.
                Ако и при теб е така карай и не се оплаквай.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 h.p. 2002 г.

                Comment


                • #9
                  Сори ама май се изказах неподготвен.
                  Моята е дизел, за бензините може да е по различна хавата.
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD 140 h.p. 2002 г.

                  Comment

                  Working...
                  X